Direktlänk till inlägg 18 november 2010

Snooze..

Av Katja - 18 november 2010 08:04

Tryckte på den där snooze knappen i morse igen, flera gånger, grr! Eftersom jag glömde tanka igår så var jag tvungen att göra det idag, glömde att göra det i Skara, lampan tändes när jag hade passerat. Så hjärtat satt i halsgropen hela vägen till Lidköping men bensinen räckte som tur var. Min söta pojkvän kom och kröp ner hos mig inatt, han jobbar eftermiddag den här veckan (15,30-00,30). Alltid lika mysigt när man känner att han kryper ner och trycker sin kropp tätt tätt intill min och håller om mig <3. Nä nu får jag ta tag i jobbet och väga in mitt snus ;). Ta hand om er. Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards