Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

Mega trött!

Av Katja - 5 januari 2011 10:51

Drabbades precis av enorm trött het! Känns som om jag ska somna sittande här på jobbet, förstår inte vad som hände. Kanske hade det med magen att göra, åt väldigt grovt bröd till fikat. Magen kanske måste jobba alldeles för hårt eftersom jag har minskat magsyran drastiskt i magen i och med min dubbeldosering av medicinen. Jag har ingen aning, jobbigt och obehagligt iaf. Nu blir det en promenad till kaffemaskinen helt klart!
Sockerkick, ja tack!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards