Direktlänk till inlägg 3 januari 2011

Sängen?

Av Katja - 3 januari 2011 21:40

Gick ganska bra hos läkaren, antar jag. Fick en ny medicinkur, på två månader! Så segt! :( Gjort lite nya tester också spännande att se de resultaten, de ska kolla om jag har magsår.


Fick med mig hjärtat hem också :$, så mysigt att ha honom hemma <3. Gjorde lite nytta i Skara också, handlade mat och broddar :). 

Red min buse när jag kom hem och sen fodrade jag ridskolestallet, mysigt att vara tillbaka där lite faktiskt.


Nu sitter jag i soffan med datorn och Daniel brevid som kollar hockey. Faktiskt spännande nu när det går så bra för Sverige! 
Men nu ska jag snart krypa ner i sängen :)


Nattinatti
pusselipuss 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards