Direktlänk till inlägg 7 oktober 2010

Att sätta mål

Av Katja - 7 oktober 2010 14:00

Ett mål är vårat eget önskade läge och ger oss riktlinjer.


När du ska sätta upp nya mål så finns det några kriterier att följa för att det ska bli bättre mål och att de ger dig rätt verkan.


Viktiga kriterier för bra mål

  • Positivt (arbeta för någonting)
  • Påverkbara
  • Tydligt
  • Mätbart
  • Attraktivt tändande för mig
  • Realistiskt
  • Tidsbestämt
  • Självsatt

Så klura ut några mål som du har med ditt liv, din idrott och skriv ner!


Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards